Všeobecné podmínky pro poskytování služeb v Keilberg resortu

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují poskytování služeb společností Keilberg resort, s.r.o., provozovnou Keilberg resort Háj 162.

Provedením závazné rezervace prostřednictvím webové stránky nebo přímé rezervace poskytovaných služeb odsouhlasujete seznámení s uvedenými smluvními podmínkami a tím je akceptujete a s nimi souhlasíte.

Na provedení závazné rezervace na poskytované služby se vztahují uvedené stornopoplatky. Na speciální nabídky a akce resortu, kdy jsou poskytovány slevy či jiná zvýhodnění, se stornopoplatky ze strany objednavatele nedají uplatnit.

U rezervací bez možnosti vrácení peněz lze provádět změny či storna bez možnosti návratu již 100% zaplacené ceny rezervace. Tyto rezervace jsou, oproti standardním rezervacím, vždy cenově zvýhodněny. Zvýhodněná cena je podmíněna okamžitou předplatbou z kreditní karty, či jiným zvoleným způsobem ve chvíli vytvoření a potvrzení rezervace. V případě zvolení úhrady kreditní kartou je zapotřebí toto kartou, kterou je provedená předplatba, provést i doplatek hotelu za poskytnuté služby.

Po provedení autorizace hotelem Vám bude zasláno potvrzení o objednaných službách.

Veškerá komunikace a případné změny je nutné provádět písemně a to na email recepce@keilbergresort.cz. Změny Vám budou následně, v případě možné realizace, potvrzeny.

Veškeré uváděné ceny za ubytovací služby jsou konečné a uváděné za délku objednaného pobytu. Úhrada platební nebo kreditní kartou je prováděna vždy v Kč.

Storno podmínky

Po potvrzení rezervace odsouhlasujete níže uvedené storno podmínky.

Veškerá storna nebo změny rezervace musí být prováděny písemně emailem na recepce@keilbergresort.cz.  Změny Vám budou následně, v případě možné realizace, potvrzeny.

Pro závazné rezervace s možností bezplatného storna 1 den před nájezdem a platbou na recepci hotelu platí, že v případě zrušení rezervace nejpozději do 18.00 hod 1 den před příjezdem Vám nebude účtována žádná smluvní pokuta. V případě zrušení rezervace po této lhůtě či v případě nedojezdu Vám bude účtována smluvní pokuta ve výši 100 % z ceny ubytování za první noc.

Pro závazné rezervace bez možností storna a vrácení peněz platí, že v případě změny nebo nedojezdu Vám bude účtována smluvní pokuta v plné výši 100% objednaných služeb.

Zrušení rezervace do 22 dní před nájezdem bez smluvní pokuty.

  • 21–15 dní – smluvní pokuta ve výši 30 % z celkové ceny rezervace
  • 14–08 dní – smluvní pokuta ve výši 50 % z celkové ceny rezervace
  • 07–02 dny – smluvní pokuta ve výši 70 % z celkové ceny rezervace
  • 01–den nájezdu – smluvní pokuta ve výši 100 % z celkové ceny rezervace

V případě prodeje poukazu prostřednictvím jiného dodavatele se storno podmínky a změny řídí pravidly uvedenými při jeho nákupu.

Reklamace služeb

Reklamaci poskytovaných služeb je zapotřebí provést neprodleně s pracovníkem recepce hotelu, nadřízeným pracovníkem nebo s členem vedení hotelu z důvodu napravení situace.

Zásady pro tvorbu cen a poskytování služeb v hotelové části

Dítě do 5,99 let pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko, v případě objednané snídaně je tato poskytnuta rovněž zdarma.

Pro dítě ve věku 6 let až 11,99 let je účtováno ve výši 50 % z ceny.

Dětská postýlka je na požádání poskytována zdarma. Služba je omezena počtem dětských postýlek, proto je zapotřebí provádět zajištění již při rezervaci.

K jednomu pokoji náleží jedno parkovací místo pro osobní automobil, které je poskytováno zdarma. V případě volné kapacity parkoviště je možné za úhradu parkovat další osobní vozidlo.

V letní sezóně je zdarma poskytováno uložiště kol, v zimní sezóně sklad lyží včetně sušárny. Sportovní náčiní není dovoleno uskladňovat v ubytovacích prostorách.

Zásady pro tvorbu cen a poskytování služeb v apartmánové části

Dětská postýlka je na požádání poskytována zdarma. Služba je omezena počtem dětských postýlek, proto je zapotřebí provádět zajištění již při rezervaci.

V ceně pronájmu apartmánu mají hosté hrazený úklid po skončení pobytu, ložní prádlo, třecí ručníky, utěrky, vybavení kuchyně, úklidové prostředky a spotřebovanou energii včetně teplé a studené vody.

Běžný úklid apartmánu včetně vynášení odpadů do příslušných odpadních nádob si hosté zajišťují sami.

V případě požadavku na denní úklid, který obsahuje úklid obytných prostor (stlaní lůžek, úklid podlah, likvidaci odpadků, uložení nádobí do myčky, pokud je součástí kuchyňské linky) je možné tyto služby objednat za poplatek na recepci hotelu.

K jednomu pokoji náleží jedno parkovací místo pro osobní automobil, které je poskytováno zdarma. V případě volné kapacity parkoviště je možné za úhradu parkovat další osobní vozidlo.

V letní sezóně je zdarma poskytováno uložiště kol, v zimní sezóně sklad lyží včetně sušárny. Sportovní náčiní není dovoleno uskladňovat v ubytovacích prostorách.